sobota, 15 marca 2014

Przyjaciele ..

     Czasem wracam myślami do tych pięknych młodych chwil, kiedy mama wymyślała nowe bajki na dobranoc, tato przerysowywał nam rysunki do zeszytu przez kalkę i w ten sposób miałyśmy kolorowanki, babcia uczyła szyć ciuszki dla lalek...
Wspominam pierwsze śluby w przedszkolu, zabawy na trzepaku z przyjaciółmi... Wspominam przyjaźnie te z  podwórka, ze szkolnej ławki ...
Teraz przeżywam to na nowo, patrząc na Majeczkę!
Wspominam przyjaźń z lat dzieciństwa ..




















Maja & Julka

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne małe kobietki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest to,przyjaźń od piaskownicy :)

    I przypomniałaś mi o tworzeniu kolorowanek przez kalke .... u mnie też tak było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie pamiętam z jednej kalki powstawała cała kolorowanka.. tato nam w zeszytach robił rysunki a my kolorowałyśmy z siostrą.. Miłe wspomnienia :)

      Usuń
  3. jej ale super :) jak przeczytałam tego posta az ja sięgnęłam do czasów dzieciństwa:))) Miło tak powspominać:) a szczególnie z osoba z którą się przezyło te najmłodsze lata :)

    Fotki super, dziewczynki wyglądają cudnie :)) Majusia będzie miała cudne wspomnienia i też te uwiecznione na fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne dziewczynki :) i piękne stylóweczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie dziewczyny, nie ma jak przyjaźń z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest tak przyjaźń od lat dziecięcych. Sama mam też takie przyjaźnie, które mają prawie tyle lat co ja :-) Dlatego dziewczynki życzę Wam wielu, wielu cudownych i niezapomnianych wspólnych lat :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają cudownie, jak siostrzyczki. :)

    OdpowiedzUsuń