wtorek, 1 października 2013

Miły dzień :)




   Uwielbiam brązy, szarości, czerń ale i neony, żywą kolorystykę -pstrokatą - coś co fajnie można połączyć i całość będzie fajnie współgrała:) Dziś w takiej stylizacji prezentuję Majeczkę:)
Sportowo ale z dziewczęcą gracją:)





   
     Ja dziś mam przyjazny dzień:) nawet robiąc zakupy w większym supermarkecie spotykam sobowtóra mojego kolegi i witam się "cześć" po czym czerwienię się bo chłopak odpowiada "cześć" uśmiecha się a ja zdaję sobie sprawę, że nawet go nie znam;P
    W drugim sklepie obca kobieta zachwyca się moją córką "jaka fajna, jak dużo mówi -chyba ma trzy latka" - nie Pani kochana Maja 29.09 2013 roku skończyła właśnie 2 latka ;P i mnie też zaskakuje z dnia na dzień:)
    Odwiedzam jeszcze papierniczy bo koperty się skończyły i spotykam znajomą - po raz setny obiecuje, że "wpadnie na kawę"  wychodzę ze sklepu i zazwyczaj kontakt się urywa ( być może spotkamy się  kiedyś zaś na zakupach) eh..
    Ale uśmiecham się, słońce świeci, Majka szaleje, dzwonię do męża by powiedzieć mu "Jak bardzo go kocham"
Fajny dzień:))

10 komentarzy:

  1. uwielbiam tą małą księżniczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby więcej takich miłych dni :**
    Maja jak zwykle rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna :)) pięknie jej w tym różowym szaliku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Ją :********
    Pięknotka :*********

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło jest nasza cudowna szafkowa ślicznotka :) Będziemy zaglądać :)
    Zapraszamy również do nas :)
    localauritaylenita.blogspot.com
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) dziękuję również będziemy śledzić blog:)

      Usuń
  6. Super mała wygląda dla mnie rewelacja ! Uwielbiam taki sportowy szyk :) Koniecznie dodaje do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam do nas na lulcialula.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Majka też właśnie polubiła pumpki, no i przede wszystkim wygodnie:) będzie oczywiście jeszcze nie jedna stylizacja na sportowo:) i mykam na lulcialula.com :)

      Usuń