środa, 11 września 2013

ZARA FASHION KIDS


    Takie o to wspaniałości przyszykowała dla nas Zara:)
Miałam dylemat co do kolorku sweterka z misiem (urzekł mnie również beżowy) ale mamuśka ma w swojej szafie szary więc i dla Majuśki padł wybór na ten kolorek:) Poza tym mamy już kożuszek w kolorku  beżu więc urozmaicimy kolorystykę:)
Także sweterek już wisi w szafie:)
Niebawem wybieramy się po śniegowce <3 jestem wręcz nimi zauroczona !! I pikowaną kurteczkę miętową ---> uwielbiamy miętkę :)








               Zara 

6 komentarzy:

  1. My też się szykujemy na te butki, aczkolwiek mam wątpliwości czy aby na pewno będą dobre na śnieg, bo nie miałam okazji ich jeszcze 'obmacać'. ;)

    Czekam na stylizacje Majci w nowościach. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą niedługo Kochana:) a butki byłam widziałam ale szczerze to był ekspresowy wypad do sklepu, Majcia nie miała humoru więc tylko sweterek trafił do naszej szafy ale niebawem jedziemy na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak te butki? Takie na śnieg czy raczej będą przemakać?
      Oznaczone są jako tenisówki, więc nie wiem jak się ustosunkować. ;)

      Usuń
    2. Wiesz co ja tak tylko je w rękę złapałam i moja córa urządziła demolkę więc zrezygnowałam z zakupów;P w sumie nie zastanowiłam się nawet nad nimi czy będą odpowiednie na śnieg być może do końca tyg będę w zarze to obmacam dokładnie, na zimę myślę, że jednak byłyby super ale na zabawy na śniegu chyba raczej nie..

      Usuń